Tilbage

NYT HOLD - DIGITAL CUSTOMER / SHOPPER MARKETING

Se program Tilføj til kalender
Priser

Hele Arrangementet
Pris per deltager: 10000.00 DKK
AFHOLDELSESDATO:
fra 12/09-2017 kl. 9.30
til 21/09-2017 kl. 16.00
STED:
DLF
Dirch Passers Allé 76
2000 Frederiksberg

Uddannelsen er målrettet samarbejdet med dagligvarekunderne, og når du er færdig med forløbet, skal det være muligt for dig at deltage aktivt i en dialog om de digitale muligheder – både internt i din virksomhed og i forhold til dagligvarekunderne.


Ambitionen er, at du kan tænke digitale prioriteter og aktiviteter ind i en kundeplan, en kategoriplan, en shopper marketingplan eller der hvor du ellers beskriver indsatser rettet mod forbrugerne i butik.

Kunderne kommer også og d
eler deres perspektiv på digitalisering af Dagligvarebranchen.

Coop; 
  • Morten Viktor, Kommerciel Direktør, Coop.dk MAD
  • Maj Ibsen, Sortimentsansavrlig, Coop.dk MAD
Dansk Supermarked; 
  • Toke Lund, Head of Digital Growth
Nemlig.com;
  • Jack Enevoldsen, Kategoridirektør
Uddannelsen afholdes på følgende datoer: 
  • 12. september - kl. 9.30 - 16.00 
  • 13. september - kl. 9.00 - 15.30
  • 21. september - kl. 9.30 - 16.00
Og er målrettet; Salgsdirektører, Key Account Managers, Customer Marketing Managers, Marketing Managers, Shopper Marketing Managers og andre der arbejder med løsninger målrettet dagligvarekunder.
 

Book som gæst

Hvis du ikke er medlem hos DLF kan du
booke dig som gæst.

Jeg har en DLF konto

Email:
Password:
Glemt password?