Tilbage 10-07-2017

Bliv en del af DLF


Marketing and Communication Manager


Brænder du for at skabe kommunikation, der kan fange og fastholde modtagerens opmærksomhed? Og har du et kreativt mindset, når det gælder udarbejdelse og eksekvering af marketingaktiviteter? Så er du måske den, vi leder efter. Lige nu søger vi i DLF en kreativ og topmotiveret Marketing and Communication Manager til vores team i København.

Som en del af vores nye 2020- strategi står vi overfor en større re-branding af DLF, og her kommer du til at spille en afgørende rolle. Det bliver din fornemste opgave at få skabt et stærkt brand omkring DLF, der kan skabe genkendelighed blandt nuværende såvel som nye potentielle medlemmer. I den forbindelse vil du få ansvaret for at udarbejde og eksekvere en kommunikationsstrategi, der er i overensstemmelse med vores vision, mission og værdier.

Derudover vil en stor del af dit daglige arbejde bestå i udarbejdelse af nyhedsbreve til vores medlemmer, afrapportering af diverse projekter, forfatning af nyhedsartikler, content creation til vores sociale medier og hjemmeside samt vedligeholdelse heraf, udarbejdelse af rapporter på baggrund af analyser, netværkskommunikation samt markedsføring og eksekvering af DLF-arrangementer og aktiviteter. Ydermere vil du bistå direktøren i forbindelse med udarbejdelse af debatindlæg og præsentationer, forberedelse og deltagelse i politiske møder, håndtering af intern såvel som ekstern stakeholderkommunikation og meget mere. Med andre ord, du får en alsidig hverdag, hvor du i høj grad er med til at præge DLF’s fremtidige marketing- og kommunikationsaktiviteter.

Erfaring:

• Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for kommunikation eller marketing
• Vi ser gerne, du har minimum et par års erfaring med lignende arbejdsopgaver
• Du behersker dansk og engelsk på et professionelt niveau både mundtlig såvel som skriftligt
• Det er et plus, hvis du har erfaring med Adobe Photoshop og Adobe InDesign, da der også vil indgå grafisk arbejde i jobbet.


Derudover er det afgørende for os, at du besidder stor kommunikativ forståelse, således du kan skabe indhold og aktiviteter, der rammer den rette målgruppe, og som samtidig understøtter DLF’s overordnede strategi. Du skal være struktureret, evne at arbejde selvstændigt og have mange bolde i luften samt være let til smil.

Hvis du synes, jobbet lyder som noget for dig så send en motiveret ansøgning og et CV afsted allerede nu. Vi forbeholder os retten til at lukke ned for ansøgninger før ansøgningsfrist, hvis den rette kandidat dukker op. Skulle du have nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte direktør Niels Jensen på + 45 20 10 79 11 eller nj@dansk-dlf.dk

Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Flere DLF Nyheder

  • 10/07/2017 Bliv en del af DLF

    Kunne du tænke dig at blive en del af DLF? Lige nu søger vi en kreativ og topmotiveret Marketing and Communication Manager til vores team i København.

    LÆS MERE
  • 29/06/2017 Rapport - Consumer Access to Brands

    DLF har sammen med 10 andre europæiske lande sat fokus på forbrugernes adgang til et alsidigt dagligvareudbud. Du kan læse mere i rapporten "Consumer Access to Brands" her.

    LÆS MERE
  • 30/05/2017 food magasinet vol. 6 – om specialdesignet mad, smagsnuancer og succesjuicere

    food magasinet vol. 6 har fokus på specialdesignet mad. Vi taler med eksperter om funktionelle fødevarer, beriget kost og 3D-printet mad. Du kan læse om smagens betydning for spiseoplevelsen.

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Det mener deltagerne om DLF’s nye digitale uddannelse

    Deltagerne på digital uddannelse udtaler sig

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Ny uddannelse i digital markedsføring i dagligvarebranchen

    DLF har i samarbejde med LIFTED Competence skræddersyet en uddannelse i digital markedsføring specifikt for dagligvarebranchen

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Spotmarket – sælg dine restpartier

    Spotmarket – en platform, hvor du kan afdisponere dine restpartier på en nem og effektiv måde

    LÆS MERE
  • 05/05/2017 GS1Trade Exact og Image kampagne 2017

    Tilbud til eksisterende medlemmer af GS1Trade Sync - og dig der bliver det inden 30. juni 2017.

    LÆS MERE
  • 04/04/2017 FIELD SALES RAPPORTEN 2017

    Field Sales rapporten 2017 er nu klar - den dækker mere end 700 salgskonsulenter. Der blæser positive vinde i forventningerne til det fremtidige butiksarbejde. Læs rapporten og se om du er enig!

    LÆS MERE
  • 24/03/2017 Ny fødevaremesse kom godt fra start

    Den nye fødevaremesse Madværkstedet sluttede onsdag efter to inspirerende dage med fokus på fødevarebranchen.

    LÆS MERE
  • 24/03/2017 NGO´er og fødevareindustri giver mad-hjælp til udsatte

    Dansk Folkehjælp, Stop Spild Af Mad, Spotmarket.dk, DLF og Dansk Cater vil hver uge uddele op til 500-1000 kilo overskudsmad/dagligvarer

    LÆS MERE
  • 23/03/2017 DLF QUARTERLY - ONLINE

    DLF nye QUARTERLY - ONLINE rapport giver viden om markedet, shopperinsights og trends.

    LÆS MERE
  • 10/03/2017 DLF Årstræf 2017 – dagen derpå…

    Tilbageblik på Årstræf 2017

    LÆS MERE
Se alle nyheder