Tilbage

GfK Danmark A/S

I GfK Panel Services har vi fokus på analyser af dagligvarehandlen, shopperadfærd og dynamikkerne kæder og brands imellem.

På den måde leverer GfK Panel Services indsigter i hvor mange der køber en vare, hvor ofte de køber, hvor meget de køber pr. gang, hvor det købes, til hvilken pris etc., og skaber på den måde det nødvendige fundament for beslutninger i det danske dagligvaremarked.

Gennem skræddersyede analyser i vores paneler afdækkes både drivere og barrierer for shopperadfærd.

GfK Panel Services hører under et af verdens største markedsanalyseinstitutter. I skandinavien er GfK et af de ledende firmaer med kontor i København, Oslo, Lund og Stockholm.

Kontaktoplysninger

WEBSITE:
TLF:
E-mail:
Adresse:
www.gfk.com 
2146 2460 
Camilla.Vinther@gfk.com 
Dirch Passer´s Alle´76, 2. sal, 2000 Frederiksberg 

Seneste nyt fra partneren

23/05/2017 Kender du kædernes DNA?

Alle kæder er forskellige. Det gælder om at forstå udfordringer og potentialer når man skal fungere som sparringspartner. GfK´s data fra mere end 450.000 indkøbsture giver dig et overblik.

LÆS MERE
11/05/2017 GfK FORBRUGERINDSIGTER

Dansk dagligvarehandel – trends der tegner sig i 2017:

LÆS MERE
02/11/2016 GfK - ONLINE FMCG

GfK har netop offentliggjort en omfattende rapport omkring Online FMCG. Den digitale revolution er i gang. Hvad betyder det for SHOPPEREN -DETAILHANDLEN OG KATEGORIERNE?

LÆS MERE
27/06/2016 FMCG's rolle i discountkæder: Fra strategi til implementering

Discountkæderne spiller en stadig større rolle på detailmarkedet. Men hvordan navigerer man i deres verden?

LÆS MERE
27/06/2016 Kender du kædernes DNA?

Skal du til kædeforhandlinger, er det væsentligt at kende Kædens DNA for at kunne differentiere sit tilbud til kæden.

LÆS MERE
27/06/2016 Gfk Convenience tracker - resultaterne er klar!

Vi har gennemført første måling af shopperadfærden på convenience/on-the-go markedet i Danmark, med 2000 adspurgte shoppere, med udgangspunkt i produkter til umiddelbart forbrug (on-the-go produk

LÆS MERE